Lord of the Nazgul

31.07.2022 14:57
(The Witch-king of Angmar)
 
Zdroj: gambody.com
 
Figúrka postavy z filmovej série Pán prsteňov. Kto sériu pozná, tak táto malá dioráma zachytáva moment, keď prišiel o draka a bojuje s Eowyn. 
 
 
Začal som pomaly skladať druhú 3D tlačenú figúrku. Je to zase od gambody, takže systém je rovnaký ako pri likvidátorovi (používajú sa spojky na spojenie dielov) Spojky som ale nakoniec použil len pri podstavci, pri figúrke mi diely až tak dobre nepasovali, tak som ich vynechal a len som to zlepil a zatmelil... Keďže teraz ešte budem lepiť vrchné diely plášťa, strekol som to matnou čiernou aby som prekryl biely tmel, ku ktorému by sa potom ťažko dostávalo...Podstavec streknutý hnedou, ten ešte tiež budem dorábať, pribudnú kamene, tráva... Pár fotiek aktuálneho stavu:  
 
Prezentované na fórach: