Mercedes-Benz 280 GE

07.03.2024 20:56
Mierka : 1:100
Autor : FDS model
Vydavateľ : www.minimodel.sk (FE1735-free model)
 
Pár slov o predlohe:
 
Po dvoch menej úspešných autách som si vybral víťazné auto rallye Paris-Dakar 1983, posádku tvorili JACKY ICKX/CLAUDE BRASSEUR. Pri takto úspešnom aute existuje veľa fotiek či už pôvodného auta, modelov, alebo aj repliky, ktorá existuje, takže som si mohol dovoliť viacej úprav ako u predchádzajúcich modelov.
 
Moje úpravy:
 
Vzhľadom na množstvo fotiek, čo sa mi podarilo zohnať ide o najviac upravený dakarský minibox, čo som zatiaľ zlepil...Drobné úpravy sú od kolies až po strechu. Spomeniem aspoň tie podstatné:
-v interiéri som okrem sedačiek s pásmi a palubnej dosky s volantom pridal ešte čiastočne rám a dozadu rezervné koleso.
-podarilo sa mi zohnať fotku motora, takže som urobil jednoduchý motor a otvoril kapotu.
-upravil som čelnú masku, pridal som rám, svetlá, znak a zasklil som hlavné svetlá, tak ako to malo reálne auto.
Auto som zaprášil a pridal jednoduchú podložku, niekoľko fotografií:
 
Prezentované na fórach: