Rude Moose

22.01.2024 22:32
(kinetický model)
 
Autor: COOL4CATS
 
Zdroj: etsy.com
 
Video: -
 
 
Minule som zlepil cvičiaceho soba, teraz pridám neslušného losa.
Už dlhšie som si chcel vyskúšať nejaký automat od COOL4CATS a keďže pred vianocami sa mi podarilo lacnejšie zohnať pár jednoduchších automatov od tohto autora, Rude Moose je prvý z nich. (v ponuke majú aj skutočne zložité automaty, ich cena je už ale pomerne vysoká)
Keďže sa nejedná o digitálny download, treba si chvílu počkať než to z Anglicka doručia, automaty sú vytlačené na pomerne tvrdom papieri + na tenkom papieri je obrázkový návod s popisom. Skladalo sa to v pohode a výsledok funguje pekne.Je to taký tvorca dobrej nálady, keď prídem unavený z roboty stačí potiahnuť a los na mňa vyplazí jazyk, hneď mám lepšiu náladu.
 
Prezentované na fórach: