Citroen BX 4x4

28.01.2024 17:21
Mierka : 1:100
Autor : FDS model
Vydavateľ : https://www.minimodel.sk (FE4064-free model)
 
Pár slov o predlohe:
 
V roku 1984 bol postavený prototyp s číslom 250 pre závod Paris-Alger-Dakar. Posádku tvorili Michel Morkycki a Odile Viemon. Vozidlo havarovalo na bok ešte v európskej etape a nemohlo dokončiť závod. 
 
 
Moje úpravy:
 
Nedávno nám skončil Dakar, tak by bolo dobré pridať pár áut do zbierky miniboxov. :wink:
Na začiatok som si vybral Citroen BX od FDS. Mala to byť jednoduchá stavba, ale po prerezaní mriežok v zadných oknách som si povedal, že by bola škoda to neurobiť celé, tak išli von aj predné okná a celé sa to trochu zvrtlo...:bad smile: predné okno som teda musel zaskliť, na bočné pridať mriežku (je trochu hrubá, ale nič tenšie som nezohnal) a pridať jednoduchý interiér s posádkou...ostatné úpravy sú už viac menej štandardné ako pri iných miniboxoch-urobil som trochu plastickejšie kolesá, prednu masku a kapotu a oba nárazníky, pridal stierač a spatné zrkadlá, na strechu anténu a svetlá...Auto som zaprášil a pridal jednoduchú podložku, niekoľko fotografií:
 
Prezentované na fórach:
 
 
 
 
 
 
 
 
Auto som zaprášil a pridal jednoduchú podložku, niekoľko fotografií:Mierka : 1:100
Autor : FDS model
Vydavateľ : https://www.minimodel.sk (FE4064-free model)
 
Pár slov o predlohe:
 
V roku 1984 bol postavený prototyp s číslom 250 pre závod Paris-Alger-Dakar. Posádku tvorili Michel Morkycki a Odile 
 
Viemon. Vozidlo havarovalo na bok ešte v európskej etape a nemohlo dokončiť závod. 
 
 
 
Moje úpravy:
 
Nedávno nám skončil Dakar, tak by bolo dobré pridať pár áut o zbierky miniboxov.
Na začiatok som si vybral Citroen BX od FDS. Mala to byť jednoduchá stavba, ale po prerezaní mriežok v zadných oknách som 
 
si povedal, že by bola škoda to neurobiť celé, tak išli von aj predné okná a celé sa to trochu zvrtlo...predné okno som 
 
teda musel zaskliť, na bočné pridať mriežku (je trochu hrubá, ale nič tenšie som nezohnal) a pridať jednoduchý interiér s 
 
posádkou...ostatné úpravy sú už viac menej štandardné ako pri iných miniboxoch-urobil som trochu plastickejšie kolesá, 
 
prednu masku a kapotu a oba nárazníky, pridal stierač a spatné zrkadlá, na strechu anténu a svetlá...
Auto som zaprášil a pridal jednoduchú podložku, niekoľko fotografií: