Prvá pomoc-Orech 2018 (1:200)

14.04.2018 00:39
 
Takže po roku tu mám ďalšiu mikro diorámu v orechu. Súťaž poriada minimodel.cz Podstatou tejto súťaže je zlepiť model ľubovoľnej techniky a umiestniť ho do orechovej škrupiny tak aby sa dala kompletne zavrieť. Tento rok som ešte trochu zmenšil mierku na 1:200, čo je už asi také rozumné minimum, aby tam ešte niečo bolo vidieť. Je to asi moja prvá diorámka z vojenskou technikou. 
 
V orechu som sa pokúsil vytvoriť nasledovnú diorámu : 
Dej sa odohráva v západnej Európe na konci leta 1944. Spojenci postupujú, americký jeep mal ale smolu a dostal sa do nepriateľskej paľby s tragickými následkami. Vodič zahynul, spolujazdec je smrteľne ranený a jedinú útechu mu môže poskytnúťuž už len vojenský kňaz... 
Zvyšný 3 vojaci mali šťastie, dvaja sú už v ambulancii v opatere doktora, posledného prinášajú zdravotníci na nosidlách. Okolo prechádzajúci britský výsadkár sa zastavil, aby sa spýtal vodiča ambulancie či nepotrebujú pomoc... 
 
V dioráme som použil nasledovné modely (všetko free modely z internetu):
-AEC Matador Ambulance (dark tower, MM04)
-Jeep Willys (Rawen)
-kaplnka a doplnky (Rawen,Tiger diorama set)
V orechu som nakoniec použil 11 plast. figúriek a  jeden bicykel
 
Tak ako minulý rok som orech prilepil na stopku z pohára s vygravírovaným názvom...Tento rok som pridal aj podstavec, kde je nejaký pokec a pár fotiek hlavne interiérov, ktoré po uzatvorení kabín už nie sú moc vidieť... (spätne som si to dorobil aj k minuloročnému orechu) Keďže sa mi tieto mikromodely páčia, takto budú vyzerať aj ďalšie modely z tejto série.  Už teraz sa teším na budúci rok.
 
Tento rok bolo orechov pomenej a aj hlasujúcich, čo je škoda, každopádne ďakujem všetkým, čo mi dali hlas a umožnili mi tento rok Orech vyhrať :-)
...a nakoniec nejaké to prezentačné videjko konečne v lepšej kvalite, kde je viac fotiek aj zo stavby:
Prezentované na: