ZA Model 2018

04.03.2018 18:33
 
Tretí ročník tejto akcie sa uskutočnil 3.3.2018 v obci Lietavská Lúčka pri Žiline. Bola to výstava plastových aj papierových modelov. Chcel by som sa poďakovať organizátorom za usporiadanie tejto akcie. Zúčastnil som sa už druhý krát a zase sa bolo na čo pozerať. Okrem modelov sa dali pozrieť aj dva workshopy (celkom ma zaujal pán, ktorý ukázal použitie klasických autolakov na modely) čo to sa dalo aj nakúpiť a trochu doplniť archív. Špeciálne ďakujem aj pánu Hrebíkovi za modely zdarma a aj zato, že si dal tú prácu a urobil model priamo pre túto akciu (Kaplnka v Rajeckej Lesnej) Takisto sa chcem poďakovať za medaily a aj za Zlatú knihu vystrihovániek, ktorá ma mimoriadne potešila, lebo zrovna táto kniha mi chýbala a ešte nedávno som sa ju pokúšal zohnať, ale bola už všade vypredaná, tak som to už pomaly vzdal, že sa k nej ešte niekedy dostanem. 
Ja som sa zúčastnil s nasledovnými modelmi:
 
 
1. Jawa 250 Trial (kategória P1 Osobné vozidlá)

2. 74-Z Speeder Bike - Star Wars (kategória P4 Letecká a kozmická technika + Sci-fi) - ocenený model

3. AVIA BH-9 (kategória P4 Letecká a kozmická technika + Sci-fi) - víťaz špeciálnej kategórie ABC Nostalgia CUP

4. Kostol sv. Heleny - Trnava (kategória P7 Architektúra) - ocenený model

5. Farma v orechu (kategória P8 Ostatné)

6. Papierové automaty (kategória P8 Ostatné)

Narobil som celkom peknú kopu fotiek, tak kto chce môže pozrieť. (nerobil som žiadnu selekciu, akurát som to rozdelil na papierové modely, plastové modely a fotky z výstavy). Čo dodať záverom ? Snáď len dovidenia o rok.

 

 

Fotky z akcie:
 
Papierové modely (237 fotiek):
 
 
Plastové modely (502 fotiek):
 
 
Pár fotiek z výstavy (46 fotiek):
 
 
 
Fotky prezentované na: